Stary Wiarus Stary Wiarus
655
BLOG

Rok Rosji w Polsce 2015 cz.2

Stary Wiarus Stary Wiarus Polityka Obserwuj notkę 6

 Pierwsze spoty już zakupione.

 

Wersja polska w przygotowaniu.

 

 

 

 

 

 

Oryginał

 

Мой парень снова влип в дурные дела,

Подрался, наглотался какой-то мути.

Он так меня достал, и я его прогнала.

И я хочу теперь такого, как Путин.

 

Такого, как Путин, полного сил,

Такого, как Путин, чтобы не пил.

Такого, как Путин чтоб не обижал,

Такого, как Путин, чтоб не убежал.

 

Я видела его вчера в новостях,

Он говорил о том, что мир на распутье.

С таким, как он, легко и дома, и в гостях,

И я хочу теперь такого, как Путин.

 

Такого, как Путин, полного сил,

Такого, как Путин, чтобы не пил.

Такого, как Путин чтоб не обижал,

Такого, как Путин, чтоб не убежал.

 

 

 

Proponowana wersja polska
 
 
Prezydent mój zawiódł mnie
Odleciał daleko i nigdy nie wrócił
Nowego dzisiaj wybrać chcę
I niechaj będzie taki jak Putin

Taki jak Putin, młody, pełen sił
Taki jak Putin, co wroga bił
Taki jak Putin, on nie oszwabił
Taki jak Putin, on nie zabił

 
Widziałam go wśrod srebrnych brzóz
Milcząco przytulił mojego premiera
Takiemu oddam dziś mój głos
W jego ramionach moja kariera

 
Takiemu jak Putin, pełnemu sił
Takiemu jak Putin, by wrogów bił
Takiemu jak Putin, by nie oszwabił
Takiemu jak Putin, by mnie nie zabił

 

 

emigrant (nie mylić z gastarbeiterem)       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka